Affärer - utan kontanter

Tradera är kul. Men Fejjan och bytesgrupper som finns där är ännu bättre!
 
För bara ett par veckor sedan upptäckte jag fenomenet. Tack Eva & Parvane, det är tack var er.
 
Jag har sedan jag gick med bytt till mig:
 
En ordentlig, stor balkongmatta, chili brödrost, med mera mot många, många Kalle Anka-pockets.
SL-kort 20 dgr mot två SF-biocheckar.
Per Morbergs bok "Jagar och lagar" samt en chili ny stavmixer mot en kapselbryggare.
Lädersandaler mot SL-kort en vecka kvar.
Hallo Kitty-tavla och magnet-halsband mot barnbok och collegebyxa.
Flera Kalle Anka pockets mot Dan Brown-bok och ett antal nya barnstrumpor.
Roliga nya pocketböcker mot SF-biocheckar och s k vristboll.
med mera, med mera.
 
INGA kontanter alltså. Bara överenskomna byten. Snabbt och roligt!
 
Nu har man t o m ett eget s k Bytes-album. Billigare och lättare än Tradera minsann.
 
Jag erkänner, jag är en "BYTARE"...

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits