En fin ängel-vers

Last night I sent an angel 2 watch
over u while u were sleeping,
but it came back early! So I asked it why?
It said that angels don’t watch over other angels!


Visst är den fin!


Twitter or no twitter

Det är den stora frågan just nu.

Jag har tidigare varit mycket tveksam till nyttan. Men nu börjar jag fundera iaf. Just det där med att följa, kan vara nå't att ha, tror jag. Sedan att ngn annan skulle vilja följa mig, det vet jag inte. Men just att bli uppdaterad, det kan faktiskt vara av intresse.

Undrar om man har vänner som kvittrar?

Vad tycker du om fenomenet TWITTER? Ska JAG börja twittra?

Det är tydligen lika lätt att börja som att börja blogga! Nå ja, egentligen kanske ännu lättare, eftersom en blogg kräver mer text och egangemang.

 

 

Tillägg 2013-09-05

Idag är jag mer aktiv twittrare! 

Jag följer 125 personer och har hela 82 Följare. Kul.


Vinprovning

I måndags var jag på PrimeWinebar vid Östermalmstorg. En mysig restaurang med specialité på viner.

Där fick vi en försmak av sommarens chilenska lustgård, Casas Patronales. Tack Spot and Tell som bjöd på detta!

Casas Patronales har t ex en röd variant som har en fruktig smak med inslag av svarta vinbär, plommon, körsbär och kryddiga toner av choklad, kaffe, salvia och lakrits. Doften är mycket fruktig med inslag av svarta vinbär, plommon, örter och vanilj. Ihop med en ostbricka blir det så gott! Eller till en fin köttmiddag självklart.

Här kan du läsa mer:
http://satserving.com/c/142/14 .

Vill du också kunna roa och prova gratis, läs mer http://spotandtell.se/ !





Minglet PrimeWinebar.


hits