Inte ens det förflutna / Maria Wern

Igår såg jag förhandsvisning av nämnda film. En thriller/drama som är riktigt spännande!

I huvudrollen Eva Röse, som polisen Maria Wern. Efter en deckare av Anna Jansson.
 
Vad är det som händer? Är Maria förföljd, hotad, av vem och varför? Jag avslöjar inget. Bara att se filmen!
 
Men dock endast 3+ av 5 möjliga. Det är en hel del småsaker, som jag irriterade mig över. Lite orealitiska händelser här och där som inte stämmer så bra i själva regin.

Tom Cruise / Rock of ages

Igår såg jag filmen! Rolig och annorlunda att se Tompan som rock-artist. Samt med den åldern att spela rockare är ju extra kul att få se också. Ps. Han är född -62.

En 3:a får filmen av mig, på en 5-skala. Filmen är upplagd som en musikal och det är två ungdomar som har huvudrollerna (Drew - Diego Boneta & Sherrie - Julianne Hough).
 
Tom Cruise har egentligen inte så många scener i filmen. Motspelerska är svenskättligen Malin Åkerman, som är en söt journalist som ska försöka intervjua Stacee Jaxx. Hon säger några sanningens ord till bohemen... Samt naturligtvis blir de förtjusta i varandra och måste nog få-ihop-det, tro det eller ej.


hits