Espresso-maskin TASSIMO T20

Nu funderar jag ärligt på om även jag vill ha lyxen med rubricerat.

Det vore rätt najs! Men kan någon tipsa mig om hur bra den är? Vill veta mer.

Det bekväma är ju att med en enda knapptryckning få sin kopp. Bekvämt & snabbt.

Smaker finns det ju gott om! Kaffe Gevalia, Espresso, Colombia, Crema, Kenya, m fl, Latte Machiato, Médaille d'Or, Cappucino, Café au chocolat, Choklad Cote D'or, Marabou och Milka, Twinings olika téer. Wow!

Jobb på G

Nu är det dags att samla in lite slantar åter. Har nå't på gång. Ett uppdrag som jag har haft uppehåll ifrån, i 2 år tror jag. Oj! Men det ska gå bra.

Har varit ledig ett tag, men min axel har ju nästan tagit död på mig. Går nu på akupunktur två gånger i veckan. I morgon blir det den 5:e gången. Minst ca 10 ggr ska man visst ge det. Samtidigt har en annan person checkat min nacke, där jag visst har lite låsningar. Suck. Har jag kapsulit eller är det nacken & nyckelben som är fast i ngt läge, som stör några nerver?

Här om dagen tog jag en sväng till Skansen. Har ju årskortet nu, mysigt. Klart jag tog Bergbanan upp. Den är brant minsann! Mötte den andra vagnen som skulle ned. Det såg ut som vi skulle krocka, obehagligt. Men ett ställe är det dubbelspår, mitt på. Jag lovar att det knakar ordentligt vid uppresan. Gissar på att turen tar ca 5 minuter. Det är inte mkt att se på vägen upp, men det är själva turen som är en upplevelse.


hits