Belöningar

Behöver inte alltid vara i pengar...

För att må bra eller göra saker som är tråkiga kan man ju ge sig själv något som man tycker om. Jag själv är inte mkt för att köpa dyra kläder i boutiquer t ex. Å nej, sån't slöseri med pengar ägnar jag mig inte åt! Men däremot ngn lite godsak då och då, det kan vara mums.

Tänkte här notera för egen del att jag GILLAR: Pringles Original (allt annat snacks kan gå och gömma sig, tycker jag) och Marabous nya Sensation Yoghurt Rasperry är det bästa jag kan tänka mig nu.

Vad tycker du allra mest om, i godisväg?

Kommentarer:
Postat av: C

Mörk choklad vinner nog hos mig oftast. Lösgodis går alltid bort och egentligen ärjag inget jättefan av chips och popcorn heller. Choklas ska det vara! :)

Och en bulle då o då.. ;)

Postat av: nettan

Jag älskar cheddar popcorn och lakrits, chips/ostbågar och dip är också gott.

Kram

2010-04-07 @ 11:30:37
URL: http://nettans.webblogg.se/
Postat av: bloggaren herself

På tal om gottis. Fick i förra veckan en Fazers chokladkaka med mjuk lakritsfyllning... Yäck! Björnen gillade den iofs och jag ville inte ens smaka!

2010-04-07 @ 17:32:31

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits