Ödet ger vägen

Ödet visar vägen. Filosofiskt värre. Men visst är det så?!

Jag sänder t ex ansökningar kors & tvärs, för fulla muggar.

Ngn hör av sig och man springer iväg på en intervju.

Omständigheter och tillfälligheter avgör ens framtid. Jag råkar t ex kolla platsannonser den ena dagen, men inte den andra. En potentiell arb.givare hör av sig via mejl lr tfn. - Kan du komma? Kanske jag kan lr så kan jag inte och missar en chans. Kan jag, så kan det hela förändra min framtid.

Ett val avgör så mkt!

----

Anekdot: Cam. hade jag inte läst din blogg nyss, hade jag inte ens funderat över ovanstående. Det bara kom när jag läste ditt inlägg...

Kommentarer:
Postat av: bea

sant

Postat av: nettan

Ja verkligen sant...den väg man tar en dag el det man ser o gör kan förändra mycket...allt!
Bra skrivet!

2008-02-12 @ 22:46:28
URL: http://nettans.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits