Jag kan gå, jag kan sitta

Jag säger bara d, vilka hemska och smärtsamma 2 månader jag har haft. Idag är jag öm efter mitt senaste kiropraktorbesök igår, men det är normalt. Jobbigt är att jag måste åter två gånger kommande vecka (måste komma i stabiliseringsfas, som det heter). En hoptryckning i bröstryggen (säkert gammal skada från en bilolycka) som inte vill släppa och som min unge norske gutt vill få loss. :help:

Har fortfarande stickningar och strålningar utmed höfterna. Mkt obehagligt. Ska stretcha en del sade min kiropraktor. Javisst. Nu är jag iaf inte så stel i vänster ben när jag går, det är mkt jämnare i bäckenet liksom. Jag kan röra benen något sånär lika. Däremot bränner det ibland när jag sitter, mest i undersidan av låret och rumpan bak.

Dagens schema har sett ut så här:

- knapra antiflammatoriskt och smärtstillande (Voltaren + Alvedon)
- tjata på ungen att stänga av tv, spel och data
- ut och affischerat på tre gårdar, längst bort i vårt område
- hälsa på i datastudion för att se hur de har det
- till centrum och äta lunch (blev pizza med purjolök, banan, curry, räkor :slurp: )
- inhandla tacos-grejer
- blogga
- lägga ut nya Tradera-annonser (måste få in lite pengar)
- se Ph & koppla av till schlager
- samt tömma den mittersta presenten i den nedre bilden i förra inlägget

Kommentarer:
Postat av: Micke

Fullt upp med andra ord!
Hoppas det blir bra allt detta med det onda.
Här ska jag idag iväg och uppvakta 2 av syrrans ungar, den ena fyller idag och den andra fyllde för 11 dagar sedan men då var jag som inte i nån form..


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits