Go raibh míle maith agat !

Thx, det värmer. Någon nära vän sade rubricerat. Najs.

Nu äntligen är jag åter med körkort (& ffa id-kort) - mitt gamla vill säga. I tisdags glömdes körkortet på S:t Görans sjukhus efter mitt akutbesök hela dagen lång där. Igår först märkte jag själv det, blev helt kall i centrum när jag skulle visa leg på tobak för att få ut ett rekommenderat paket. Nåja, jag kom på var det kunde finnas. Dessutom måste jag ha id-kort för att hämta ut mitt nya körkort och särskilt det gamla körkortet som ju ska lämnas åter vid utlämnadet av det nya (hängde du med? ).

Jag är med ny kiropraktor fr o m idag. Frode heter han. Helskön gutt och trevlig samt kunnig. Han kommer att få jobba med mig minsann :p !

Jag är med rosa, luddiga, gosiga nya ( ! , nej inte Tradera denna gång FAKTISKT ). Alla i min närhet kommer att få se dem, jag lovar. Ska bara impregnera dem först förstås. Jag fann dem på Hornsgatan - i en butik naturligtvis :p  - efter mitt kiropraktorbesök (som kostade mig 460 spänn). Stövlarna kostade BARA 100 bagis. Först gick jag förbi skoaffären, satte mig på fik ett för att vänta in tiden och åt lunch. När jag gick samma väg tillbaka för mitt nästa ärende på Södermalms polisstation (ja, gissa varför, det kan alla få göra :D ), då såg jag stövlarna åter av en slump (är jag på sta'n tittar jag på så mkt som möjligt självklart, åt alla håll). Jag gick in och ett par stl 39 fanns kvar. Nu står de alltså i min hall. Kul anekdot: precis när stövlarna står på disken och jag hålelr på att prova in dem, frågar en tjej i min ålder om de finns fler. Nope, sade kassörskan, endast barnstl: 38.....

Åhh, måste nämna en sak till: Idag satt jag bredvid Björn Skifs och hans fru. Jag vet något om dem nu, men det skriver jag inte här. Visst en autograf till sonen hade varit kul, men jag tänkte mer på deras intigretet.

Kommentarer:
Postat av: Micke

Rosa stövlar?

*ser chockad ut*

Postat av: bloggaren herself

I love pink !

:D :p

2006-02-10 @ 18:05:29
Postat av: Micke

Tur man inte bor med dig ;)

2006-02-10 @ 19:24:07
URL: http://kludd.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits