Evighetens såpa - GLAMMIS

Ingen har väl undgått att jag gärna tittar på såpor. Antigen riktiga såpor el s k doku.såpor. Nog mest det sistnämnda faktiskt.

Men en 'rikitig' såpa följer jag gärna och det är 'Glamour'.
Idag börjar den åter på TV 4 +, eft.middagstid.

Videon är laddad & programmerad. Nu hoppas jag att TV 4 + kan hålla tiden stabil!

Det startade för min del på 90-talet när en arbetskamrat, Carina, fick mig att börja titta på denna evighetssåpa. & nu kan man därför det mesta om alla rollinnehavarna. Jag tycker det är otroligt att författarna kan komma på så mkt nytt och så många olika intriger.

Nu ska här åter familjerna Forrester och Spectra följas slaviskt  ...

Thx TV 4! http://www.kanalen.org/glamour/main.html

Ett citat: Massor av tittare från hela landet har hört av sig till TV4. De har även
organiserat sig på nätet på flera olika namnlistor där de kräver att Glamour
ska fortsätta. TV4:s tittarombudsman har tagit emot enorma mängder mejl och
telefonsamtal från tittare som följt serien sedan i slutet av 80-talet, då
den kom till Sverige.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits