Arbetsverktyg

Arbetsverktyg

Tänk att man en gång har knackat på en sådan här hemma hos sin mamma.

Tala om att den är antik idag.

1980 fick jag lära mig att hantera en IBM Mc-82. Med magnetkort.

I mitten på 80-talet hade vi en pc på avdelningen där jag jobbade. Jag fick gå till ett annat kontorsrum.

På 90-talet kom Telias nyhet: Teleguide. En sådan lyckades jag komma över. En kul grej! Men väl så pluttig. Mkt små tangenter. & dyrt att koppla upp sig till den allra första chattliknade jag provat på. Det blev en flopp, har jag hört.

teleguide

Idag sitter jag hemma och Nätsurfar flera timmar om dagen. Jag chattar, e-postar, skickar sms via Nätet.


Kommentarer:
Postat av: xlin3r

Hejsan, satt och sökta fakta om Teleguide och kom in på denna. Dock har jag inte hittat allt för mycket fakta om det. Men kom själv över en Teleguide härom dagen och är nyfiken. Har du någon bra fakta att dela med dig, kanske någon manual? Vad ska man ha TG kortet till ?

2008-05-06 @ 23:40:08

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits