Vingklippt

Fan oxå, så var man tvungen att sjukskriva sig då! Jag gillar ju att jobba det lilla jag gör.

Arbetar ju max halvtid, på helt privat initiativ. Dagarna går så fort ändå.

Idag vaknade jag med ont i foten, kunde inte ens stödja på min högra fot. Det är inte i vristen eller så det värker, utan på utsidan, vid ankeln liksom. Jag kände av det lite, lite igår kväll innan jag gick och lade mig. Idag har jag hoppat som en annan kråka här hemma, på hälen eller insidan av foten. Inte särskilt bekvämt kan jag lova :sur: . Jag kan fortfarande, trots smärtstillande och inflammationshämmande medel, inte kliva helt normalt med foten. Det känns som en liten kniv vrids om inuti foten på sidan!

Tog en Ipren genast i morse, samt har smort 3 ggr idag med Ipren-salvan. Har även provat värmedyna respektive isblåsa. Faktiskt var nog isblåsan den som gav bäst resultat.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits