Kultur - Juni månad

Juni
 
Vernissage "Döden - en utställning om Livet" den 3/6 kl 15 Liljevalchs i Galärparken. 
 
 
Vernissage "Ingegerd Råman" Nationalmuseum Design Kulturhuset den 3/6 kl 16. 
 
 
Publikrep den 9/6 "Flytta på er - Jag ska bli fri" ABF-huset.    SJUK
 
Parkteatern den 15/6 kl 19 Åkeshovs Slottspark "Trollflöjten 2.0". Volontär åt Parkteaterns Vänner.
 
"Rakt ned i fickan" publikrep TUR-teatern den 17/6 kl 12.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Går upp i Kalmar i sommar på Krusenstiernska teatern. 
 
 
 
 
 
 
 
Vernissage den 17/6 kl 16 Östasiatiska museet "BONSAI Ikebana" Levande konst från Japan.
 
Den 19/6 kl 14,40 bio SF Sergel "Alice i Spegellandet".
 
Parkteatern den 27/6 kl 18 Galärparken "Trollflöjten 2.0". Volontär åt Parkteaterns Vänner. 
 
  • Börjat som volontär Parkteaterns Vänner.
 
 
En svag kulturmånad, men jag är säker att nästa blir desto starkare!
 
Bio 1
Teater 3
Utställningar 3
 
 

Kommentarer:
Postat av: siwan

Du borde bli en sån där som ja ej kommer namnet på
som skriver i tidn om allt du varit på
Som ger ris & ros i bedömningar
Kram

2016-07-01 @ 01:42:07
Postat av: alias anneli

Tack Siwan! Du tänker nog på recensent. Dock måste de skriva så väldans mycket och det orkar inte jag. Jag stannar vid 1-2 meningar. Visst muntligen kan jag lättare tycka och orka säga desto mer, alltså när man pratar med ngn som verkligen är intresserad av just aktuell föreställning/happenings.

2016-07-01 @ 14:05:37

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits