Bio "Get Smart"

Igår var familjen och såg den tokroliga och dråpliga agentfilmen om Agent 99 och tjänstemannen Maxwell Smart. De jobbar på högkvarteret CONTROL. Smart, Steve Carell, vill absolut ut på fältet och vara som Agent 23! Han har pluggat och gjort alla tester och är ju så klok och duktig. Filmen börjar i hans hem och där är ju allt perfekt, not! Chefen talar iaf nu om att testresultaten är utmärkta, men Smart är "tyvärr" en alltför duktig analytiker och kontorsslav för att chefen vill släppa honom ut...

Jag gillar helt klart hans entré och ingång till högkvartetet. Det är ett antal bastanta dörrar minsann (du ser dem via länken nedan). Samt vilka oljud de för därtill!

Om man tror att det finns vissa likheter med Bond-filmerna så visst. Men på ett helt annat sätt!

Vill man ha en mysig stund så kan man gott och väl se denna film.

Lyssna till filmintrot:
http://getsmartmovie.warnerbros.com/main.html

Just det, ABBA har fått in lite music i inledningen av filmen. Mkt passande, kan jag säga!

Kommentarer:
Postat av: Anonym

de var kul å ses i fredags..

2008-10-15 @ 21:15:50
Postat av: Anonym

Alla ggr!



D gör vi om när du vägarna genom storsta'n!



Jag får välan leta mig ut på landet ngn.gång oxå förstås...



Kram

2008-10-15 @ 21:27:35
Postat av: therese

Vilken stor garderob jag har =)

hoppas du blev nöjd med alla grejer

Postat av: bloggaren herself

Visst blev jag det. Mkt för slantarna!



I'll be back u know ;-) .

2008-10-20 @ 14:21:49

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits