Kolmården nästa

Snart bär det iväg till Markoolio höllt jag på att säga...

Nå ja, han har iaf hjälpt till med delfinerna och själva showen. Här:
http://www.kolmarden.com/Attraktioner-och-djur/Toppattraktioner/Delfinarium/ .

Vi åkte högt upp i det blå, hela varvet på totalt 3 km, runt hela Kolmården. Smidigt, häftigt & läskigt vill jag lova! Minsann gick inte linbanan på 25 m höjd vid tillfälle. Hemskt!


















Kom & gosa med oss då!






















Kom inte hit & stör mig...

























Ge mig mer mat för 17!


Mitt stjärntecken.....


Min sambo?


Har du också ont i halsen?


Kommentarer:
Postat av: Tina

Längesedan !!! Men nu har jag tittat runt hos dig.....du verkar ha fullt upp.Trist med Sambons jobb...såååå typiskt att lägga ner förebyggande åtgärder morr

Postat av: Camilla

Härligt med Kolmården, det var en hel massa år sedan jag var där. Kul och se!

Och angående din sambos jobb kan jag också bara sucka uppgivet. Så dumt så dumt att det lägger ned sådant som är så viktigt, och dessutom kommer straffa samhället som helhet i längden och på så vis ändå bli en kostnad till slut. :S

2008-07-10 @ 20:43:26
URL: http://egetrum.blogg.se/

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits