Alla pratar Schenström... Jag vill prata Pihlblad!

Då måste jag också få yttra mig:

En riktig twist - kanske osannolik, men en tanke iaf - Tänk om hon var trött på sitt jobb och ville få sparken och få pröjs i 2 år...

Jag kan t ex fortfarande inte förstå hur Pihlblad kunde kuttra med henne SÅ OFFENTLIGT. Han om ngn (såsom journalist) borde väl veta att andra konkurrenter/kollegor finns överallt och är utrustade med kameror så klart! Dels för hennes skull, men även för hans egen skull! Det har ju sagts att han var vän med henne sedan långt tidigare, ja då visste han väl att hon har familj och även hennes ansvar i tjänsten, samt för sin egen del vad gäller trovärdigheten som journalist.

Det har bl a sagts att hon tog kontakt och bestämde träffen. Varför? Skulle hon berätta/avslöja ngt särskilt t ex. Hur många glas drack HON? Kanske Pihlblad drack det mesta och de flesta glasen exempelvis...

F'resten tänk om Svensson kunde säga upp sig från ett jobb & få behålla sin lön i 2 år! Är det svårare för en hög tjänsteman att söka och få nytt jobb? Sa hon upp sig eller fick hon sparken? Jag har hört olika bud.

Kommentarer:
Postat av: nettan

Jo, man kan tänka mycket om detta..
Du har många poänger i dina teorier om detta!
Ha en bra helg /Nettan

Postat av: nettan

Missade din rubrik..
Bra där..jo det ska ju alltid 'skällas' på kvinnorna..men du tog tag
Pihlblad, bra gjort!

2007-11-03 @ 13:46:33
URL: http://nettans.webblogg.se
Postat av: Pär i Nyland

Det är rent ut sagt osmakligt att någon kan ha 85.000 kr i månadslön! 30-40 papp kan väl vara okej - om man har ett ansvarsfullt och krävande arbete. Men vad fan, Svensson har runt 20-25.000 kr och ska klara sig på det ju!

2007-11-04 @ 20:24:38
Postat av: C

Bra poäng!

AB eller om de var expressen, samma blaska fylld av skvaller, räknade också ut ANTALET glas HON drack. Grejen e att de handlar inte bara om att HAN kan ha druckit mer, utan också om hur man kan räkna ut en mängd. En flaska vin har ju väldigt varierande kostnad...och jag kan tänka mig att de inte var den billigaste som dracks där. Dock inget förvar till vad de gjorde från mig, men jag tycker det är märkligt att försöka räkna ut vilken mängd alkohol en person druckit baserat på en summa, för vad jag vet har de inte redovisats något detaljerat kvitto med sort.

Angående att han kuttrade med henne...vad jag vet är han bög :P men jag kan ha fel!

Kram!

2007-11-08 @ 20:27:09
URL: http://egetrum.blogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits