Klottersanerare

Hmm, nu har jag minsann bidragit och gjort en insatts för mina grannar.

F-n i hel--te! När jag kom hem idag precis efter lunchtid, så är vår hiss nedklottrad. Inte kul att bo så här direkt och tänker direkt på USA och t ex Los Angeles och NY. Bara cirka en timme tidigare åkte min sambo hemifrån och hissen var inte nedkladdad då.

Om man ändå hade kommit på vem som gjort detta. Inte så mkt för att skälla och gorma, utan för att veta vem, förklara kostnader och känslor.

I kväll tog jag rengöringsmedel och en gammal handduk och lyckades torka bort det mesta. Yihoo! I'm the best!

Nu undrar jag förstås varför ingen annan har gjort detsamma. *sur*

Kommentarer:
Postat av: Micke

Dutti du var då ;)
Men visst är det förbannat!

2005-10-09 @ 13:49:10
Postat av: Anonym

Mmm, så himla onödigt. Den som klottrar kan väl lägga sin energi o spänning på ngt annat!

2005-10-09 @ 21:45:20

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits