Full fart

I ngr:a dagar nu har jag arbetat helt och hållet på kontor. Det var några år sedan! Det är skoj iaf. Men man har mkt att göra, tfn ringer, besök dyker upp, justeringar måste göras, folk ändrar sig i sista stunden och en del vill bara ställa 1.000 frågor per telefon.

Men jag älskar att arbeta med telefonen som verktyg. Likaså med en pc till hjälp. Det är ju helt suveränt. Dock undrar jag varför kopieringsmaskiner alltid måste se så olika ut?!

Normalt jobbar jag ute på fältet helt och hållet, med olika uppdrag. Fördelen med kontorsjobb är att man är inomhus samt alltid har tillgång till fika, toa, social närvaro och att man kan sitta ned och äta i trevligt sällskap. Även om det ibland är svårt att finna tiden till det.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits