Tanddoktor

Varför är det så trist och ffa dyrt att gå till tandläkaren? Det är löjligt, tycker jag.

Jag vill iaf bli av med min tandvärk! Dagligen har jag ju ont. Min tandläkare har väl för länge sedan blivit förtvilad på mig, för hon hittar inget. Hon säger att remiss är ivägsänd, men det kommer aldrig ngn kallelse. Jag har varit hos bettfysiolog utan förbättring. Jag har provat bettskena utan förbättring. Kan det inte vara sprickor eller dåliga lagningar undrar jag. Inget syns alltså på de eviga röntgenplåtarna alla har tagit.

Jag skulle bli en helt ny människa när jag slipper ifrån detta!


Kommentarer:
Postat av: nyBBe

Usch och fy för ha tandvärk sådär. Hoppas det blir bättre *kramar om*

2005-04-24 @ 08:39:03

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits