Uppdatering

En intressant dag idag.

 

Har nu ikväll pluggat lite Space Management. Mkt intressant faktiskt. Kan en del sedan tidigare iofs. Men man kan alltid fräscha upp sina kunskaper.

 

Har äntligen fått göra MRT, d v s magnetkameraundersökning av min onda axel/skuldra. 20 min instoppad i maskin och en dundrande apparatur. Trots att man får ha hörselskydd och musik, dånar det otroligt runtom en.

 

Jobbade heldag, mestadels i Vasaparken, men även runt Odenplan. Provade nyss på att tidrapportera via Nätet. Det gick nog bra. Det visar sig nästa månad. Det var iaf mer folk ute idag, än i fredags! Samt skönare väder, svalare. Lite blåsigare dock. I fredags var det väldigt varmt, om du inte minns det när du läser detta ;) .

 

När jag så väl kom hem, först vid 20-tiden var jag väl unnad en cappucino gjord på 45 sekunder i vår nya espressobryggare TASSIMO T20.

 

 

 

 


Kommentarer:
Postat av: bloggaren herself

En läkare erbjöd mig antiflammatorisk medicin som ska tas i 30 dgr. Arcoxia. Kan vara värt att testa, tänkte jag. MEN! På Apoteket berättade de att det kostar då 350 kr. OMG!

2011-07-06 @ 21:21:00

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits