Arbetsplatser / Frihet

Jag är nöjd...

Globen

Vasaparken

Centralen

Friskis & Svettis

 

Ibland även

Norrtälje

Tyresö

Botkyrka

Södertälje

Ekerö

 

Jag väljer ju själv när och hur jag ska arbeta. Visst det är endast på timmar, men det är det bästa på många sätt! Jag kan ha sovmorgnar ofta. Jag kan göra privata ärenden dagtid och när det passar. Kan alltså undvika köer och rusningstider. Det är ju inte särskilt kul t ex i t-banan morgnar & eftermiddagar! Eller att behöva stå i 10 minuter i onödan i mataffären. Jag kan sitta uppe sent på kvällarna och se på tv altn surfa på datorn. M a o supernajs läge...

 

Demonstrationer i butik (främst stormaknader) kommer det nog inte att bli så mkt av framöver. Det är tungt/tufft att stå kl 10-19 och dessutom vara alert hela tiden, förutom att hämta material, duka upp, laga till och sedan informera alla kunder, samt samtidigt då lägga upp och bjuda på ngt hela tiden.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits