6 juni

Gla' Nationaldag, alla!



Nationaldagen till ära har jag på morgonen deltagit i flagghissningen hemmavid. Många boende kom, heltrevligt & najs!.

Efter en liten sångtruddelutt, så fikade vi tillsammans. Så mysigt man kan göra i en förening. Gemytligt att träffa sina grannar & tvinga sig upp på sin lediga dag. Dagen blir desto längre på så sätt.

Senare idag är det en nära vän vars ena son har 5-årskalas. GRATTIS J!

Var egentligen dubbelbokad idag. Hade kunnat vara på en mini-classmates-reunion, men samtidigt hade min granne för länge se'n meddelat om kalaset. Ibland är jag tidsoptimist oxå och trodde ett tag att jag kanske kunde hinna med båda, men med resväg och -tid så gick det inte. Stoooort f'låt Suz. framför allt!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits