Rätten till min blogg

Jag är stolt över att ha en egen blogg!

Men ofta får jag försvara den. Trist. Ofta får jag förklara för andra vuxna, Svenssons, som ifrågasätter idéen med en BLOGG. Alltså det verkar inte vara enbart nyfikenhet, utan mer att de kritiserar det hela till 100%.

T ex:
SÅ ONÖDIGT
JAG SKULLE ALDRIG LÄSA
VAD SKA DU MED EN BLOGG?!
O S V

Jag tvingar ju inte andra att läsa, det är högst frivilligt att läsa här t ex.

De är nog sura över att de inte förstår friheten o det roliga me't.

Goda anledningar till en blogg:

Det är flexibelt, offentligt, kan vara upplysande, man kan lätt ge och få synpunkter, kan vara personligt - mer lr mindre och framför allt det ger dig & mig en otrolig valbarhet när och om du ska läsa/skriva...

Jag är inte heller den som gillar att sitta fast i en tfn, ett samtal med EN person. Tala om slöseri med tid. Om jag vill berätta lite om ngt, varför inte via min blogg. Det behöver inte alls vara opersonligt. Senare kan man ha tete-a-tete-samtal så klart....

 I'll keep on blogging
don't think anything else....


Kommentarer:
Postat av: Kamilla

Uhh, jag håller med! Varför är folk så skraja och anti?

Keep blogging! :)

Postat av: nettan

Jo många är verkligen förvånade över att man bloggar..det verkar lite som tankarna hos folk går i att om man ej är en kändis så ska man ej blogga, för då har man ju inget att tycka el berätta om. Trist tänkande.
Men då är dom tråkiga tycker jag!

::keep up the good work::

2007-11-22 @ 13:50:46
URL: http://nettans.webblogg.se
Postat av: tant ay at!

för att folk är sååååååå hemligtsfull och vågar inte skriva om sig själlv.
port 8

2007-11-22 @ 22:36:30

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits