Dyr sommar

Jag nästan gråter...

Inga pengar blir över. Jag måste gå flertal ggr till min kiropraktor och nu även till tandläkaren och antagligen göra en rotfyllning. Jag har precis kommit ikapp och betalat av tidigare räkningar till nämnda 'terapeuter'.

Men, men that's life I suppose!

Samt f f a iofs tanken att slippa ihärdig tandvärk, som man skulle kunna klättra i taket för samt att kunna röra sig obehindrat och kunna springa runt som man vill på sta'n. Vilken lycka det vore.

Jag spar in på småsaker minsann, men så dyker 'stora' saker upp som kostar 1.000-lappar. Tvi, säger jag. Men envis är jag och försöker se ljuset där framme. Fast det är många kilometer dit, tror jag.

Kommentarer:
Postat av: Camilla

Usch vad tråkigt :(

Postat av: Melinda

Jag beundrar dig!.. Skönt att höra att man inte är ensam i fattigskaran... Jag tror stenhårt på att man klarar sig på mycket mindre än de flesta tror...

2007-07-25 @ 09:28:25

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits