Helggodis

Åhh, så skönt med helg åter.

Trots att jag endast nu arbetar halvtid så undrar jag starkt vart dagarna tar vägen. F'resten måste säga d: - Det är så jäkla skönt så, attt bara arbeta förmiddagar! Lägre inkomst ja visst, men min fritid är desto mer värd samt hälsan också så klart. Nya jobbet är jag så nöjd med, det är minsann kul att åter arbeta på vanligt kontor och med olika uppgifter!

Nu börjar iaf lite slantar trilla in o därför unnade jag mig idag detta:

vuxengodis


Bra tillfälle att smaka på de olika smakerna! Men den till höger måste jag säga var underlig  .  Hallon är annars så gott, men INTE som sprit tydligen. Hittills är min favvo den längst till vänster: citron.

Kommentarer:
Postat av: mammi K

De måste vara smarrigt att smutta på och smaka på flera smaker.

Berätta sedan om du fått någon ny favorit!

2007-02-24 @ 13:38:17
Postat av: Micke

Vilken gottegris du är :)

2007-03-16 @ 10:53:17
Postat av: Anonym

Du själv då Micke? Vilken sort var det du gillade?

2007-03-16 @ 21:37:02

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits