Nu er'e mkt igen - Rädd för blommor :D

Vart tar dagarna vägen?

Först vid 21-tiden på kvällen känner jag ngt så när att jag har hunnit ikapp dagen. Iofs är jag rätt seg på morgonkvisten. Svårt att äta frukost, komma upp ur sängen. Det är underbart dock att inte behöva tvinga sig upp vid 6-7 snåret, som i vintras. Nu kan jag ligga och dra mig och lyssna till Nyhetsmorgon. Helt underbart minsann!

Påskhelgen bara försvann utan att det var ngt särskilt inbokat. Inte ens en enda familjemiddag! Men det var skönt att ha ledig tid, det tackar jag för. Det kunde också ha varit lite varmare ute. På påskafton plockade jag med en ostbricka ut och träffade lite grannar på lekplatsen. Smakade för första gången RÖDMÖGELOST. Visste inte att sådant fanns. En tvååring trodde att blommorna är farliga, de ska 'äta upp honom'. Jag försökte med att  vi skulle klappa blommorna. Men det gick inte så bra ändå.

Åhh, har missat flera veckor av Desperate Housewives. Scrubs skulle jag också vilja se mer av. Sex and the city har jag nu en samling dvd, så de avsnitten kan jag se närhelst. Playa del Sol, den svenska komedi-serien skulle jag ha velat se alla avsnitt. I början kändes den rätt töntig, men efter ett par avsnitt så var det ju toppen! (Sista avsnittet nu på sönd. 20:00 TV1). Läs mer:
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=61036&from=program_ao .

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits