...lite att göra

Ngn undrade ifall jag var en rastlös person  - Lilla moi? 
 
Jag vet inte. Jag vill ju egentligen inget hellre än att softa och vara en soffpotatis. Läsa böcker, pyssla hemmavid, sitta på gården och lukta på min kaffekopp & göra roliga fynd via Tradera genom småaffärer. Älskar faktiskt att inte ha ngt att göra! Hörde f'resten häromdagen Christer Lindarw på tv och han hade ngn liknande idé. Varför jaga, jaga, fixa semester, planera, o s v. Ta det lugnt i stället!


Jag kopierar lite av vad jag nyss skrev till två:
 " Veckorna går sig gilla gång. Typ möten 3 kvällar i veckan. Jag förstår inte hur det kan bli så här! X-Distriktet konferens i måndags, trygghetsvandring idag + styrelsemöte därefter, i fredags galej/avtackning med ett "gäng" (se vidare inlägget nedan), nästa vecka en annan trygghetsvandring måndag, arbetsgruppmöte på tisdag, torsdag hem & skola styrelsen + föräldrafika. Jag ska dessutom volontära vid invigningen av ett speciellt "kontor" en dag samt volontära på Valborg utanför systembolag med info/antilangningskampanj. Sedan är det MAJ MÅNAD  ! "

Det är omväxlande iaf.

----

Ja, jag vet att jag även har skrivit detta:
http://anneli.webblogg.se/2007/march/downshifters.html .
Jag ska  P-L-A-N-E-R-A  för't, jag lovar!


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits