Härligt papper

Wow! Hämtade idag mitt lönebesked på jobbmejlen. 10 papp för 2 veckor. U n d e r b a r t !!!!!!

Detta var välbehövligt efter att ha varit mellan två jobb i somras, i ca två månader. Vilken himla tur att jag hittade detta jobb som jag nu har. Hade jag inte det, vet jag inte vad jag/vi skulle ha gjort. Ekonomiskt sett alltså!

I juli månad fann jag tjänsten på Nätet och skickade direkt in en ansökan. Dessutom ringde jag och sa: - Jag vet att jag är snabb & kunnig! Fick då göra ett test, som gick bra. Ni som söker jobb febrilt, ring ALLTID berörd person och fatta er kort, men säg några ord och hänvisa till din ansökan. Rekryterare och chefer hinner ofta in gå igenom alla inskickade handlingar t ex!

Min arbetsgivare har precis kommit ut med en reklamjingel. Det är så kul att höra den på tv:n varje kväll. De har precis ändrat logga och ska också konkurrera så klart med andra liknande företag. Själv har jag också varit på konkurrerande företag, så det är intressant att jämföra.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits