Råd önskas - Samlar vätska i kroppen

Help!

Tydligen funkar inte min kropp till 100%. Värk och svullnader hör till vardagen och ställer till det. Främst har jag besvär på morgnarna, har jag märkt.

Har inte tänkt på det själv, men ibland har det hänt att andra sagt det till mig. Olika terapeuter t ex. En kiropraktor/massör bl a.

Vad beror det på egentligen öht? Vad ska man göra?

När jag var liten växte jag upp i ett mkt rökigt hem, båda föräldrar storbolmade *tvi* . Detta sägs kunna påverka homostasen - eller vad 17 det heter.

Det kan visst ha ngt med att 'för mkt salt' också. Men jag äter inte särskilt mkt salt, tycker jag.


Kommentarer:
Postat av: Annelie

Usch vad jobbigt!
Hoppas det blir bättre och att du får reda på vad det beror på.

Kram

Postat av: Inger Carlson

Hej!
Har under 16 år sökt hjälp för min vätska i kroppen men inte fått någon som helst hjälp. Vet att njurarna och binjurarna påverkar kroppens vätskebalans. Kolla de. Prova också att få lymfdrenage. Helt underbart!!!

2007-05-25 @ 13:07:52

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits