Snabba ryck

En kväll skrev jag ett mejl till en privat skola som har godkända utbildningar samt får kommunala medel.

Jag hade en fråga med anledning av en uppgift på deras hemsida. Jag hade sänt frågan kl 20.30. Jag får svar från självaste vd:n, högsta ansvariga, och dessutom efter så där BARA fyra minuter!

Ja, det var ett personligt svar, inte ett sådant att du får svar inom 76 h, som en del har som automatiskt svar.

Ofta går ju kanske 'Kontakt' på en hemsida till en epostlåda som är central, d v s att en expedition har ansvaret. Då kan det dröja ett par dagar innan man får svar.


Kommentarer:
Postat av: Camilla

Inte illa :D
De e kul med människor som brys sig!
När ja gick i gymnasiet och gjorde ett litet arbeta om facket mailade jag flera fackförbund med frågor. De var dålig respons men VD:n för "Säjarna" (eller va e de dem heter) ringde upp samma dag och svarade muntlig på alla mina frågor trots att jag endast bett om mailsvar.


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits