TOMTEN HALLÅ

Tomten jag vill ha:
. Ett inspirerande halvtidsjobb.
.. En son som gärna åker med sin mamma till city och nöjsamt insuper atmosfärerna kring jul, marknader och skyltning runtom.
… Energi att träna massor och t ex basta varje vecka kanske.
…. Full täckning på mitt pensionssparande (d v s precis det belopp man kan, får spara och få skatteåterbäring för).
...... En bostad på andra sidan jordklotet att bo i under kalla, isiga månader här hemma.
.........En tur runt Europa och få uppleva åtminstone samtliga huvudstäder. En annan älskar ju kultur så!.

Men jag är inte omöjlig, det går också bra med:
. mer plats hemma för härliga, fina små saker som jag finner som traderare.
.. deckare och science fiction-böcker.
… en ny säng, gärna en rund (som t ex finns på IKEA). Men ohh, så dyr.
…. säsongskort på SL inte helt fel, helst med förlustgaranti.
...... allt med sötnosen Jon bon Jovi. Affischer, videos, cd, dvd, you name it.

tomteorenar

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits