Ont, det gör ont

17 oxå! Igår mitt på dagen fick jag känningar, onda sådana, på ovansidan av min vänstra fot.

Whyyyyy? Jag har inte trampat snett eller så, vad jag minns. Nåja, jag knatar ju ganska mkt.

Jag gillar ju att promenera samt strosa i köpcentrum altn i city. Det är så djävulskt, att just jag ska få ont i foten...

Nåja, bästa att ta det lilla lungna ett par dagar. Ett varmt fotbad ikväll kanske underlättar och läker vävnad, muskulatur, lite i förtid. Antar att det är någon sena eller muskel som är överansträngd.


Kommentarer:
Postat av: TokDoris

Aj, Aj...vad händer med dina fötter :(

2005-06-01 @ 17:07:25
Postat av: anneli

Säg d. Asch, bara ngn sträckning säkert. På två dgr hade d gått över.

2005-06-08 @ 22:19:10

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits