Ny vardag

HJÄLP & WOW! :)
 
Jag har en fast anställning... Vilket jag inte har haft på tror jag tio år. Har ju arbetat på timmar och olika uppdrag samt projekt, här och där de senaste åren.
 
Spännande, givande, upplyftande, konstigt, inspirerande, ekonomiskt tryggt, väldigt nytt, lekfullt, socialt och roligt känns det.
 
Inom ett helt nytt område för mig. Sysselsättningen är mig bekant, men ändå! Att ha det som arbete liksom. Jag har bra utbildning, dessutom på olika nivåer eller hur jag nu ska förklara det.
Miljömässigt ska det bli mkt trevligt. Älskar ju natur, fritid, är kreativ & påhittig.
 
Antar att jag måste byta fackförbund dessutom. Även det känns ju underligt till max.
 
Nå väl. Återkommer om en vecka och berättar mer.
 
Jag "måste" upp på morgnarna, bara det är ovant för mig. Det vill säga en bestämd tid. Fick tipset av en vän btw att lyssna på "Vakna med the Voice". Det ska jag checka, alla ggr.

Kommentarer:
Postat av: Louise

Jättekul...vad glad jag blir för din skull <3

2012-10-10 @ 22:33:37
Postat av: bloggaren herself

TACK snälla <3 !

Ja, en riktig utmaning och upplevelse! Samt ffa en ny erfarenhet också förstås :) .

2012-10-10 @ 23:33:29

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits