I.R.I.S (Sthlms Stadsmuseum) + Bortom Tid (Kulturhuset)

Det här är konst!

 

Helgen 16-18 mars 2012 visas detta på Stockholms Stadsmuseeums fasad vid Slussen, Ryssgården, kvällstid.

 

 

 

Så effektfullt att se! Jag var där i fredags, efter mitt värdande på F&S. En riktigt lång fredag med andra ord. Gick upp kl 4,20 och startade med arbete kl 7 vid Nynäshamns station. Jobbade även i Kärrtorp denna dag. Sedan hem mitt på dagen (lunch + hälsokaffe), vidare därpå till utbildning Hammarby Sjöstad. Sedan Kungsholmen och slutligen Slussen. Häpp!

 

------      ----------       -------         -----------   -----         -------         ----------     ---

 

På tisdag räknar jag med gå på att åka till Kulturhuset och kolla in öppningen av en ny utställning "Bortom tid". Det är också videokonst. Med trettio utvalda verk från LOOP/Screen, Barcelona.

 

Ett exempel nedan. Mkt psykedeliskt!

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits