Me like

Mina arbestider är perfekta.

 

Nu har jag kl 15-20, en till tre ggr i veckan. Mycket bekvämt. Jag kan vara uppe länge och sent på kvällen och sova ut på morgonen. Jag kliver upp och frullar vid 10-tiden, lyssnar på radio Sthlm, kollar mejl, läser nättidningar. Sedan lunch vid 13/14-tiden tidigast, hemma eller ute. När jag jobbar fem timmar behöver jag inte heller slösa tid på riktig lunchrast, endast en kort paus för toa och en snabbfika t ex.

 

Dessutom får jag motion i uppdraget jag har nu. Dock är det förstås lite osäkert hur länge det ska pågå, men det visar sig. Iom att man börjar senare på dagen hinner man även läsa av vädret och kan klä sig efter det.

 

Men jissees att det redan är augusti. Helt otroligt! Nu måste familjen hinna med Grönan och Skansen en helgdag. Sedan har vi förstås pratat om Deppan-filmen, I främmande vatten. Jag vill se den 3D, men sambon tycker det är onödigt. Synpunkter?


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits