Ledig nu ett tag

Ett större projekt blev inrapporterat på Skärtorsdagen. Najs! Vilken tur jag också hade som klarade mig förbi precis, branden i pendeln vid Södra stn (när det blev stopp i trafiken i 1 h). Jag skulle ju nämligen jobba ett par timmar i Nynäshamn torsdageftermiddagen. Påskhelgen var lugn och skön. Annandagen firades i Tungelsta på födelsedagskalas och släktträff. Taxi en bit - privat, till Årstaberg - billigt & bra, mysigt.

Denna vecka har jag hunnit med provsmakning, läkarbesök, fyndat böcker hos Erikshjälpen, börjat med akupunktur samt värdat på Friskis&Svettis. Idag bär det iväg till city, för check Kungsträdgården & Körsbärsblommands Dag. Har hört att det börjat blomma slut i träden där, måste ju dit nu! Därefter en koll på Stadium.

Just ja, den där jobbiga deklarationen måste bli klar i helgen! Skitjobb. Jag måste nämligen kolla K4, K5, K7 och NE-blanketterna.

Ska även hitta några vänner som vill ha 3 veckors fri träning på F&S, under tiden 1-21 maj. Intresserad? Hojta direkt till isf.

Wow! I morgon är det MAJ.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits