2 dagar, 9th to 10th september

Det kommer att bli väldigt spännande de två närmaste dagarna!

Mer får jag berätta senare. Jag kan iaf säga att jag har haft fullt i 2 veckor, I promise. Anledningen kommer att avslöja sig efter dessa dagar. Så mkt kan jag säga att det rör sig om en slags utflykt. Samt en hel del socialt, gottis, aktiviteter, spännande info, med mera. We (I) will see!

Jag frågade f'resten någon ifall han längtade till i morr'n. - Njae, svarade han. (Nej, inte sambon dock!) Sedan frågade jag snabbt: - Ja, men till fredag kväll då? Då sken han upp lite mer och svarade att - Ja, i så fall det!

---

Uppföljning kommer här:
Ja, då är man hemkommen ifrån Aronsborgs konferenshotell i Bålsta. Det blev bl a bågskytte, laserskytte (mot flygande minidiscs), gummibåtsrodd (8 personer i varje båt) och en massa springande hit och dit (lagtävlingar naturligtvis). Sedan en massa gottis förstås. Chokladmousse till fikat och brödlimpa med chokladbitar i till frukost och lunch. Middagen suverän och mkt vin till. Vi var 65 personer totalt. En härlig föreläsare den andra dagen, som tål att nämnas: Paal Evjenth. Lite provsmak kanske:
http://www.youtube.com/watch?v=BO78Cl8Isq4 .

Första dagen avslutades med nämnda lagtävlingar i 2 h. Jag blev rätt blöt om benen/baken i rodden kan jag säga. Det var inte särskilt skönt! Sedan sprang vi väldigt mkt, från station till station. Allt var på tid, glömde jag berätta här ovan. När jag kom till rummet var det väldigt skönt att lägga sig raklång i sängen! På ett litet bord i rummet stod en liten flaska rött och en liten svart pappask med fyra otroligt fina & goda praliner i. Detta blev naturligtvis avsmakat innan middagen och direkt! Hela konferensen genomfördes på engelska. Det gick oväntat bra att följa med. Sedan behövde man själv inte säga så mkt, det var främst att vara närvarande. De andra fick jobba lite i grupparbeten förstås, medans jag haft en massa praktiskt inför den stora årskonferensen i stället. Skickat ut flygbiljetter, ordnat taxibokningar hit och dit, organiserat samåkning flera bilar, gjort program/PM, deltagarförteckning, måltidsbokningar, m m.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits