Yusuragi

Har blivit riktigt nyfiken på ämnet och arrangemanget på Hasseludden!

De har även Temadagar som lockar & verkar inspirerande. Se bara: 
http://www.yasuragi.se/index.asp?id=5035&lid=93197 T ex TRÄDGÅRDSVISNINGen måste bara vara en stor upplevelse.

Samt att bli medlem i Club Yusuragi kan nog vara ngt rejält nyttigt och fantastiskt. Men som kompisen sagt, det är lite slantar. Men kan vara nog så väl värt, för hälsan och själen. Denna kompis är bl a helt såld på just japanska saker. Detta påminner mig även om att jag MÅSTE till Kungsträdgården i dagarna här! Körsbärsträden lär blomma för fullt ju.

Så, NÄR blir jag med Yakuta?

Foku & kotobuki! Minsann.

Kommentarer:
Postat av: Kamilla

Jag säger ju det: JAPAN är underbart! kolla in Etnografiska också, där finns ett japanskt tehus att besöka!! :D Det är ett måste för mig i sommar :)

Postat av: bloggaren herself

Åhh, Etnografiska har jag inte ens varit på.



Vill gå mer på museum. Jag har ju t o m Kulturarvskortet!

2010-05-04 @ 22:02:46
Postat av: nettan

Du och jag borde ha en heldag där!

Vi med våra ibland värkande kroppar.

Kraaam

2010-07-30 @ 20:11:34
URL: http://nettans.webblogg.se/
Postat av: bloggaren herself

Absolut nettan, de vore healing för oss!

2010-07-31 @ 19:44:13

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits