Piggare av snön ute ?

Tänk dig ren fin snö i stora vallar. Det är väldigt vackert!

Vi kan t o m bli piggare av den! Jag själv tycker det är otroligt mysigt med den glittrande snön. Lekplatsen utanför vårt köksfönster har 1 meter snö och snötäcket når upp till gungorna! Ngt att minnas sedan i sommar.

Nu kan vi uppleva "ljusterapi" ute om dagana, sägs det. Läs vidare här:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6669840.ab .

Just nu är jag ordentligt förkyld och näsan och kroppen vill inte som jag vill. I vanliga fall går jag tidigt oftast på morgnarna hemifrån och jag kan avslöja att jag roar mig med att rita smileys och andra enkla figurer (katt, blomma, u name it) här och var i snön, där jag går förbi fina, orörda snövallar på min väg till t-banan... Ett lite nöje som jag idag på väg till Centrum & Apoteket nästan ville tipsa dagisbarnen, som kom mig till mötes på parkvägen, om. Men, ähh, det tar vi en annan gång.

Kommentarer:
Postat av: nettan

Hmm, bra och tänkvärt det där om gratis ljusterapi ute i snön!

Det kan behövas denna annars så mörka årstid,

även om ljuset nu åter igen börjar kommer till oss så sakteliga.


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits