Ny tid

Äntligen är det dax för vintertid.. Nej, visst ja så får man inte säga, för det finns egentligen inget som heter så har jag hört. Det heter: NORMALTID. Ja, ja whatever. Ljuvligt är det iaf!!!

För det är underbart för mig som är en kvällsmänniska. Jag har inte lätt för att vakna till eller kliva upp tidigt på morgnarna. Varje vår när tiden flyttas fram en timme innebär det ju att jag också måste upp en hel timme tidigare. Detta är inget vidare. Från och med måndag den 26 oktober så får jag sussa en timme längre var mogon. TACK.

Btw så sov jag uruselt fredagnatt, på ett kryssningsfartyg med mkt störande element hela natten i korridoren! Unga killar som var görfulla och bultade på så gott som alla dörrar, inte "hittade hem" samt skrek till varandra om och om och om igen. Hade jag vetat var de "bodde" skulle jag gärna ha bultat på deras dörr på morgonen, när de sov ruset av sig!

Så jag får ta igen sömn och sova riktigt gott & länge i natt i stället - me like - !

Kommentarer:
Postat av: Mia S.

Absolut, vintertid ska det alltid vara tycker jag. Det är ju skitjobbigt med sommartid, att man ska upp tidigare varje morgon i flera månader. Usch.

2009-10-31 @ 19:20:18

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits