De 3 musketörerna - FUCK so good!

Nu har jag sett den!

Jag säger:

STADSTEATERN ROCKAR ORDENTLIGT PÅ STORA SCEN NU.... Tala om fart & fläkt. Fuck, fuck, fuck - inte mina ord utan Fares Fares, otroliga Johannes Bah Kuhnke, veteranen Leif Andrée och Andreas Kundler.

Tidigare pjäs Djungelbokens Kaa spelar nu Mylady och en duktig Madonna t ex. Även Djungelbokens Mowgli spelar nu Rochefort och en underbar Prince exempelvis. Alltså det går att säga massor om denna toppenrockiga succé!


BAROCK MÖTER PUDELROCK stod det i en artikel.

Vilka underbara kläder de har! Fräcka & tuffa, så man nästan blir generad...

T o m Macarena-låten har författaren lyckats klämma in i ett PINK-party som tokstollen/fjollisen Kungen (som värsta Dame Edna-figuren) håller i hovet.

Vi satt perfekt. Det är så mkt roligare på teatern, när man har bra platser. Att se minspel och skådisarna på nära håll!

Läs mer här också:
http://www.newsdesk.se/view/pressrelease/barock-moeter-pudelrock-i-de-tre-musketoererna-271823 .

Kommentarer:
Postat av: two kids

Vilket bra tips, MÅSTE komma iväg, har jag sagt tusen gånger de senaste åren. Leif André är mycket bra, alltid.

kram på dig

2009-03-03 @ 17:57:49
Postat av: nettan

Vilken härlig recention...bra skrivet.

Kram


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits