En tokvecka

Som en kompis skrev: - Dessutom tror jag nog att jag har flera timmar per dygn än alla andra eftersom jag planerar så illa hela tiden. Nej då, M! Vi planerar inte illa, vi vill så mkt! Det gäller att se det positivt, u know ;-) !

This week: Varit på Emils & hejat på sonens biljardspelande ihop med N, har jag lämnat förra veckans Norrtälje-material till min ena arb.givare, hämtat ett stort paket hos Bussgods/Cityterminalen, varit i Vallentuna för att hämta T-varor, varit på personalmöte tillika -utbildning hos en annan arb.givare, mammograferat mig, hjälpt sonen med hans arbete, mött en tradian och strosat runt lite i "mitt" centrum, klippt mig (äntligen), får mat-hemleverans för första gången (spännande att testa, bekvämt minsann), ansvarar för fiskedamm på sonens gamla skola, deltar på möte hos en arb.givare, möter en annan tradian och käkar kinabuffé på Söder, sedan iväg till Åland en sväng och föreningskonferens, sedan förhoppningsvis börja simma i simhallen lokalt.

Yäpp, denna vecka går den med. Vem f-n har tid att heltidsjobba, säger jag åter?!

Helgen är den bästa f'resten på hela året, m a a detta:



None

Nå ja, alltså att vi återgår till vintertid, ville jag egentligen ha sagt. Detta var den enda klockbilden jag hade i Arkivet...

Kommentarer:
Postat av: Milla

Det är ju så jag ser det också, att det är så mycket man vill hela tiden och det är så svårt att prioritera till eller bort saker. Men samtidigt, jag saknar en stund att bra andas lite :P



Är det denna helg tiden flyttar på sig? Jag har som vanligt inte koll på det, och blir som vanligt påmind när jag läser din blogg. Tur det finns kanaler som gör att man håller sig uppdaterad :)

Postat av: bloggare herself

Jo, natten till söndag får du sova 1 h längre kan man säga. Vi ska tillbaka till vintertid, man vrider klockan bakåt en timma.

2008-10-23 @ 14:44:06
Postat av: therese

va mycket du hinner med på en vecka , själv hinner jag knappt diska , tokstädade när du skulle komma o det var behövligt... så du måste helt enkelt komma fler gånger ;)



/ t

2008-10-24 @ 21:08:33
URL: http://www.pygme.net/tette
Postat av: Micke

Egentligen återgår vi till normaltid, nån vintertid finns inte ;)



Hej också. Vet ju du tittade in men hann som inte med alla som skrev då :)

2008-10-25 @ 15:09:21
URL: http://kludd.se
Postat av: bloggaren herself

Ja ja, normaltid då'rå ;-) .



För en kvällsmänniska, så tycker jag det kunde vara normaltid för jämnan...

2008-10-25 @ 19:12:46

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits