Bio 1 dec 'The Duchess'

Förhandsvisning yeees!

Vem vill gå med? Jag bjuder....

Här kan du se och läsa lite mer:
http://www.theduchessmovie.com/main.html (glöm inte att knäppa igång dina högtalare)

1700-tals inspirerad och med Keira Knigtley...

Nu får vi se vem som läser här. Den har PREMIÄR först tydligen precis innan jul, d v s den 19 dec. Så passa på nu och få chansen att se den!!!

----

Uppdaterat 2 dec

En kort o snabb sammanfattning: Filmen var vacker med mkt dramatik, men det är flera ggr stora hopp i handlingen och ibland går det många år utan att skådisarna åldras synbart - lite konstigt! Dock en bra historia ändå, om så lite spektakulär så klart. Rolig emellanåt. Men lite tragisk förstås. Sevärd, men ingen toppenfilm, i min smak.

T-A-C-K A-M att du hängde på. Toppen! Hade du inte hört av dig, hade nog inte jag själv kommit iväg.

Kommentarer:
Postat av: Kamilla

Äsch, jag kom för sent :/ Hoppas filmen var bra? :)


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits