Gynning med bebis

Nya programmet 'I huvudet på Gynning' är rätt najs.

Carolina lånar en bebis över en dag: - Vi gör som i matlagningsprogrammen, vi skippar bullen i ugnen och går direkt på den färdiga produkten... Haha! Ja, vi vill inte se hur "denna" bulle blir till iaf. Vi vet ju sedan BB-tiden hur hon & Olivier höll på i sängen s a s.

En dag då hon 'pimpar' ungen med en mössa för 700 kr, pimplar vin på Stureplan med en god vän, medans Sigge sover lugnt i sin vagn, så undrar Carolina: - Är det så här lätt egentligen?

Desto tuffare får Lina när hon ska barnvakta 8 barn i ett hem. Hon var knappast helt ensam ändå, som många tycks tro. För då hade hon inte kunnat stått utomhus och blossat, kedjerökt på sina giftpinnar, så fort hon kände sig en aningens stressad!

Lina hävdar att hon nog vill bli mamma inom ca 1 år. Spark i baken, säger jag! Ja, runt 30 år, då är det dags!

Kommentarer:
Postat av: nettan

Jag ska kolla Gynning snart..spelade in henne.
Hon växer i mina ögon..gillade henne ej först,
hon är rätt gapig och flamsig, men som sagt..
även hon kanske lugnar ner sig.

Nuförtiden är förstagångsföderskorna över 40,
och det kan jag tycka är lite väl sent.
Då är man ju över 60 när barnet är 20..och då
orkar man ju ej vara mormor/farmor.

Postat av: bloggaren herself

Håller helt med. I början, i BB var hon så jobbig tyckte jag. Man måste vänja sig vid hennes stil.

Mmmm, max 35 år tror jag på, för första ungen absolut.

2008-01-15 @ 22:43:21
Postat av: siwan

skratt, kommer ho att skaffa barn???
ja du, då tar d nog 10 år till innan
för hon e inte mogen på länge
kram siwcar

2008-01-17 @ 16:59:47
Postat av: bloggare herself

I kommande Aftonblads tv-tidning står det att läsa att även Viktoria Silvstedt 'vill ha barn'. Suck! Då tror jag ändå Caroline är ngt smartare & klokare.

2008-01-17 @ 17:09:37
Postat av: Camilla/Milla

Jag älskar Gynning, hon är helt otrolig. De e ingen bimbo de inte.

2008-01-20 @ 09:16:01
URL: http://tuffmammas.blogg.se
Postat av: Melinda

Sanningen är att som många andra kändisar, lever Gynning uppe i det blåa...

2008-01-22 @ 11:17:39
Postat av: S A R A

jag har inte sett det men har spelat in så jag får väl kolla ngn dag =)

2008-01-26 @ 22:26:25
URL: http://zaaurahs.webblogg.se.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits