Nu går'e fort

Från ett jobb till ett annat...

Jag är dunderförkyld & har fått diagnos: LARYNGIT. Tack för det! (Får/Kan inte prata t ex). Hur kul är det & lätt?

Ett nytt arbete har jag haft på lut (jag har t ex sagt till flera: ...att jag måste bara få detta. Vore konstigt annars!) . Men vidare besked har inte velat infinna sig. I måndags på en mkt trevlig och givande arbetskonferens läste jag alla mina mejl på lunchen, ett sa att jag skulle göra ett test dagen därpå. D v s igår. Med feber och svett tog jag mig till city och genomförde två test på tid. Godkänt med beröm, tydligen.

Nyss ringde de och sa att: - Jobbet är ditt, du börjar på måndag! WHAT?! Jag har ju ett, som jag måste t ex säga upp mig ifrån. (Klart man inte säger upp sig förräns man har ett annat!). Har iaf nyss pratat med ena chefen. Det tycks gå vägen alltihop. T-A-C-K Sal.

Lite kul: I Metros horoskop stod det idag: ".. Kanske handlar det om oväntade arbetsuppgifter"

Kommentarer:
Postat av: Camilla

Vad roligt att det gick vägen för dig! Hoppas att du kommer att trivas på det nya jobbet. Lycka till!

Kram

Postat av: bloggaren herself

TACK det värmer.

Det är alltid läskigt att byta jobb. Mkt är bra med det jag har, men samtidigt en del saker som inte alls är bra. Så det är bara att SE FRAMÅT & utmana sitt ÖDE!

2008-02-28 @ 12:38:15
Postat av: Camilla

GRATTIS VAD ROLIGT!!!

2008-02-29 @ 18:00:41
URL: http://egetrum.blogg.se
Postat av: Camilla

Hur går det på jobbet? Bra hoppas jag. Här står det stilla på jobbfronten, orkar faktiskt inte söka jobb på heltid, är som sagt lite trött.

Kram

2008-03-05 @ 11:45:06
URL: http://tuffmammas.blogg.se/?c=120212736

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits