14 febr

En enkel hälsning - så vacker:

hearts

Men som en kompis sa: - Valentines Day är så lanserad av det komersiella packet. De rika företagen ser sin chans och vips blir företagen ännu rikare på oss stackars fattiga...

Skönt att dessutom höra på tv igår, att skolorna förbjuder eleverna att dela ut blommor till varandra. Var ska eleverna göra av sina rosor t ex. Den lär ju vissna ganska snabbt!

I morse frågade min son också: - Säger man något särskilt idag? - Näe, svarade jag. Fast du kanske får några extra kramar av tjejer. Då svarade han, min tonåring: - Det får jag ändå!

Kommentarer:
Postat av: nettan

Jo bra att skolorna slutar att dela ut blommor,
det bli ett sånt spektakel över alla hjärtans dag
och det finns dom som är "utanför", det är ej bra.

Trevlig mot andra kan och bör man vara varje dag tycker jag!

En alla hjärtans kram till dig!

Postat av: Camilla

*alla hjärtans kramar till dig*

2008-02-14 @ 19:36:33
URL: http://egetrum.blogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits