2020-tänk - Miljötänkande

En kompis till mig sa att hon hade så mkt grejer och ville rensa i sin källare... 

Jag känner så väl igen mig och vi är vi många som har mkt grejer. Visst är vi Svenssons hemska!, som har så många prylar.
 
Ikväll råkade jag se en trailer på tv om ett intressant program. Här är den f'resten:
http://www.svt.se/svt/road/Classic/shared/mediacenter/index.jsp?&d=99365&a=1307271&lid=is_search527895&lpos=0 . Lyssna noga på hans inledande ord...

M a o kan vi som nyttjar Second hand, tala om att vi ÄR MILJÖMEDVETNA på ett sätt iaf! Jag checkade början på några av programmen som gått. Särskilt denna är bra http://www.svt.se/svt/road/Classic/shared/mediacenter/index.jsp?&d=99365&a=1307271&lid=is_search527895&lpos=0 . Hmm, måste nog lyssna på alla program faktiskt! Alltså shit, det finns mkt intressant på tv, främst SvT då. Ofta dagtid och t ex UR-program t ex. Har du t ex sett Veteran-TV? Han är så bra han Özz Nûjen eller vad han heter.

Kommentarer:
Postat av: nettan

Jag ska ta mig i kragen och rensa källaren snart..kanske blir flytt i februari och

då är det skönt att ha rensat INNAN flytten,

har skrivit en lista på sånt jag vet jag

kan slänga från källaren..

en bra början iallafall..kram


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits