Lite sport

Du som känner mig vet nog att sport egentligen aldrig har stått högt på min intresselista.

Men lite kan jag väl ändå bjuda på. Samt jag mejlchattar ju nästan dagligen med en i Boden som är desto mer sportintresserad och då kan jag väl också åtminstone bli lite nyfiken på sport samt f f a så börjar ju OS alldeles straxt.

Idag förlorade då Sweden emot Kina i damfotboll. Det blev 1-2.
Målskyttarna var Xu Yuan, Lotta Schelin samt slutligen Han Duan. (Tänk vad jag kan! *ler* )

I helgen gäller det emot Argentina och matchen efter är det mot Kanada.

-----

Hoppas nu bara att inte alltför många tjänstemän eller yuppies åker på OS-sjukan och måste sjukskriva sig. Häpp! Sportintresserade kvinnor är mer ärliga och tar semester har jag hört & märkt!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits