Perrelli

I lördags fick jag tillfälle att live och helt gratis se Charlotte Perrelli på bara 15 meters håll uppträda! Platsen och läget var helt utmärkt, i Kungsträdgården!

Självklart sjöng hon bl a "Hero".

Detta var jag på:
http://www.aos.se/profil.aspx?EntityID=2067352 .

Häng med nu i ESC-världen den närmaste månaden! http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=79613&a=1090041 

Tack M. för att du ringde kl 09.45 och lyckades väcka mig lördag morgon och locka mig till Kungsan, för att se "allas vår Charlotte".

---------

Spark i baken nu C.P. dels dels den 22:a och dels den 24:e !!!!

Kommentarer:
Postat av: Camilla

Hejsan!
Vad skoj att du fick komma hemifrån lite. Sjöng hon bra då? Själv var jag helt slut i lördags eftersom jag var borta hela fredagen och sov bara 4 tim på lördagen.
Ses i morgon!

Postat av: bloggaren herself

Just ja, du var i Ullared o roade dig på fredagen.

Ja visst, hon var super. Live-bandet däremot var väl så där, tyckte jag. Lite sliskiga till stilen och sångaren försökte till max charmera, men lyckades inte direkt till 100% enligt mitt tycke.

Yäpp, cu.

2008-04-30 @ 19:54:59

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits