8 biljetter på fickan

För första gången har jag nu åkt X2000. Kul & helt ok!

På 2 dagar har jag förbrukat ÅTTA olika tågbiljetter. Samt bott 1 natt på ett Centralhotell. Najs! Avkopplande och med tillgång till att surfa i receptionen och traktamente självklart; så har de senaste dagarna varit bara, bra bra.

Min morgon idag började redan kl 5.55... Då skulle jag alltså vara på "arb.platsen".

Igår kväll på hotellrummet tänkte jag se Nip/Tuc och jag låg och somnade till det redan vid 22-tiden. Jag var nog lite trött.

Därmed var "Kustpilen" avverkad. Linköping och Västervik har jag sett lite grann av nu.

Ps. Extra tack för det fria kaffet, kaka & läsken på tåget! Vilken service...

Lite mer info:
http://www.connex.se/tmpl/ExtensionPage____33630.aspx?epslanguage=ML och http://www.rikstrafiken.se/default2.asp?sprak=1053&entre=12&artikel=lista .

Kommentarer:
Postat av: nettans

Åååååå åka pendeltåg...ja e en looser baby,
jag har inget körkort. Markoolios låt.

Men nu var det ej pendeltåg utan RIKTIGT tåg,
och inte vilket tåg som helst utan X2000...wow!
Det har inte jag åkt (men säkert alla andra).

Kul att allt var bra då..alltid lite spännt
när man har såna uppdrag, kan jag tänka mig.
Men du är ju en strong kvinna!

Kul ha dig hemma igen.
Kram


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits