F-n

Dundergenomfucking-förkyld är jag!

Har inte varit så här eländig på evigheter. I lördags bröt det ut. Jag fixade och ansträngde mig lite extra här hemma i helgen. Städade och fixade fint. Skulle nog inte ha gjort det. Förra veckan var lite stressig med många saker.

Nu sover-sover-sover jag nästan hela dagarna. Helt matt i kroppen. Idag hade jag behövt gå ett ärende till centrum, 10 minuter hemifrån, men jag ORKADE INTE. Suck!

Har helont i halsen och huvudet känns som om det skulle kunna sprängas emellanåt. Rethosta som enviss då och då. Jag kan knappt prata heller, rösten försvinner stundtals.

Sambon blev t o m sjukskriven igår. Han hade varit hemma i förra veckan. Sonen är förkyld också, fortfarande. Han började skolan för 2 veckor sedan. Han har nog haft det extra tufft. Ny skola, ny klass, nya lärare och en liten bit att gå. Dessutom alltså genomförkyld.

Dessutom, när krafterna är borta, har man ingen som helst matlust ens! Bara det är hopplöst också....

----

Tillägg 12/9

En kamrat I. berättade att hennes kollegor har legat däckade i 2 veckor. Tack för den upplysningen. Jag har varken tid eller lust med det jue. Jag hoppas att jag inte har smittat dig I. i förra veckan vid våra dubbelmöten vi hade, samt när vi sprang på bio också...

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits